مراحل پذیرش پلیس افتخاری اعلام شد
نوشته شده توسط : admin

 

در تهران به ساختمان مرکزی پلیس افتخاری مستقر در خیابان مطهری، نبش کوه نور و یا کلانتری محل و در استان‌ها و شهرستان‌ها به معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی محل سکونت خود مراجعه نموده و پس از تشکیل پرونده و کسب موفقیت در مراحل مختلف جذب و احراز شرایط عمومی و تخصصی به عضویت پلیس افتخاری درآمده و از امتیازات و نظام حمایتی پیش بینی شده برخوردار گردند.

لازم به ذکر است که خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، بسیجیان، بازنشستگان نیروهای مسلح، فرزندان کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح، اعضای پیشکسوتان جهاد و شهادت سازمان بسیج و شاغلین دستگاه‌های کشوری و لشکری در اولویت جذب قرار دارند.

ضمنا اعضای افتخاری پلیس حسب نیاز به همراه سایر کارکنان کادر در حوزه‌های ماموریتی ناجا و در مقاطع زمانی خاص بصورت پاره وقت بکارگیری خواهند شد.

اولویت استخدام برای اعضای فعال پلیس افتخاری در راستای ایجاد انگیزه و استفاده از تجارب و خدمات شایسته اعضای پلیس افتخاری که بدون هیچگونه چشم داشتی بصورت داوطلبانه با ناجا مشارکت دارند و همچنین جذب نیروهای متعهد و جان برکف از بین این اعضاء در بدنه ناجا، هماهنگی‌های لازم با مرکز گزینش و استخدام ناجا بعمل آمده تا اعضای سطح یک پلیس افتخاری بتوانند با مراجعه به مدیریت‌های گزینش و استخدام استان محل سکونت خود، در صورت داشتن شرایط یکسان نسبت به سایر داوطلبین استخدام، درچارچوب ضوابط و مقررات مربوطه از اولویت جذب برخوردار گردند.

لازم به ذکر است بهره‌مندی از این امتیاز علاوه بر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی جذب، عملکرد مثبت اعضاء در طول همکاری در مأموریت‌های محوله می‌باشد.

منبع:mashreghnews




:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: